Informacije o načinu podnošenja prigovora

Ukoliko imate prigovore na usluge GPN DATA-e rado ćemo Vam odgovoriti i nastojati riješiti spornu situaciju. Molim Vas da prigovore ili reklamacije podnesete na jedan od sljedećih načina:

Za podnošenje prigovora molim Vas da koristite obrazac GPN DATA-e, dostupan na web stranici GPN DATA-e:

GPN DATA će na uredno zaprimljen prigovor odgovoriti pismenim putem u roku od 10 (deset) dana od dana primitka pismenog prigovora.

U slučajevima kad rješavanje može trajati dulje od očekivanog, GPN DATA će vas unutar unaprijed navedenog roka obavijestiti o razlozima odgode te okvirnom vremenu (do 35 dana) u kojem može očekivati konačan odgovor.

U svim sporovima između Ugovornog partnera i GPN DATA-e nastali u vezi poslovnog odnosa i ostalog, Ugovorni partner može podnijeti prijedlog za mirenje Centru za mirenje Hrvatske gospodarske komore koji se nalazi na adresi Roosveltov trg 2, Zagreb, Tel: +385 1 484 8615, web: www.hgk.hr, e-mail: mirenje@hgk.hr.

U slučaju da Vaš prigovor ne sadrži sve potrebne podatke za postupanje, moguće je da ćemo od Vas zatražiti nadopunu potrebnih informacija.
Vaši prigovori pomažu nam da uvidimo što treba popraviti. Predložite promjene, ovdje smo da bismo bili bolji za Vas.